مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-03حوادث

مهار آتش سوزی گسترده در کارخانه پترو پالایش گهر دورود


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دورود گفت: پس از تلاش 6 ساعته نیروهای آتش نشانی، حریق واحد تولید مواد بنزینی شهرک صنعتی دورود اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آیت جمالی فولاوند روز گذشته در گفتگو با تسنیم در دورود با اشاره به آتش سوزی در کارخانه پترو پالایش گهر در شهرک صنعتی این شهرستان اظهار داشت: حجم حریق در این کارخانه بسیار گسترده است و نیرو های آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند.

وی با بیان اینکه حریق در شرکت پتروپالایش گهر از ساعت حدود 10:45 امروز شروع شده است، افزود: نیرو های آتش نشانی از دو شهر لرستان نیز برای مهار این آتش سوزی اعزام شده اند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود با اشاره به حضور مدیرکل بحران استانداری لرستان و برخی از مسئولان در محل حریق عنوان کرد: 16 دستگاه خودروی آتش نشانی از شهر های دورود، بروجرد و ازنا در حال مهار این آتش سوزی هستند.

2 مصدوم تاکنون مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دورود با اشاره به آتش سوزی در شرکت پتروپالایش گهر اظهار داشت: این حریق حدود ساعت 11 امروز چهارشنبه در مخازن این واحد صنعتی رخ داد که تاکنون 2 نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی گسترده در کارخانه پترو پالایش گهر دورود

مهار آتش سوزی گسترده در کارخانه پترو پالایش گهر دورود